måndag 1 september 2014

Det blev en vit PS4


Så var den bokad, betald och klar. En vit PlayStation 4 bundlad med Destiny fick det bli. En tidig julklapp som hämtas den 9 september.

Det kändes som att det inte var någon poäng i att vänta längre. PS4 har snart funnits ute i ett år och spelen börjar så sakteliga komma.

The Last of Us Remastered släpptes i somras, Destiny kommer den 9 september och Driveclub i oktober. Därutöver är jag faktiskt lite sugen på att för första gången på många herrans år sätta tänderna i ett NHL-spel.

Det blir bra det här. Jag avslutade Uncharted 3 i går och har nu spelat ut de mest efterlängtade spelen till PlayStation 3. Den kan därmed läggas åt sidan. Det är nämligen konkurrens om utrymmet i TV-bänken.

Däremot kommer det dröja innan Xbox 360 går i pension, detta eftersom jag har så pass många spel till den som jag fortfarande spelar på regelbunden basis.

Min vita Xbox 360 får därmed snart sällskap av en vit PS4.