tisdag 5 november 2013

Ny blogg

Jag har bloggat om spel i över fem år nu. Om jag tittar på antalet skrivna inlägg per år ser jag att jag redan slagit rekord, trots att vi bara skriver femte november i dag. Min bloggverksamhet har således fått en viss kantring åt film och spel. Det har därför blivit dags att ta ännu ett litet steg.

Denna blogg kommer även fortsättningsvis vara aktiv och ha samma fokus på spelnyheter och i viss mån nyheter om film och elektronik, samt en del egna reflektioner däromkring. 

Hädanefter kommer jag emellertid även att blogga via spelsajten Loading, i mina ögon Sveriges mest mogna spelsajt och -forum (ribban är visserligen ganska låg i vårt land).

Den nya bloggen hittar ni här. Det är en mycket enkel blogg utseendemässigt - alla måste följa en given mall. I viss mån kan innehållet i bloggarna komma att överlappa. Men på denna blogg kommer det gå att hitta sådant som inte står på den andra bloggen och vice versa. Säkrast är alltså att läsa båda. :-)

Ses vi på Loading?